wtorek, 27 maja 2014

Owocowy peeling

Hej! :) 

Dzisiaj mam wam do przedstawienia owocowy PEELING wygładzający od Joanny. Ja akurat wybrałam wersję z Kiwi, ponieważ zapach i kolor przykuły moją uwagę :)




 W buteleczce znajduje się 100 ml peelingu. Jak już wspominałam ma cudowny zapach. 


Konsystencja kosmetyku:




Od producenta: Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z kiwi oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki. 

Jest on naprawdę świetnym kosmetykiem. Doskonale usuwa martwy naskórek i wygładza skórę przy okazji odświeżając ją. Nie wysusza ani nie podrażnia. Zostawia skórę gładką i matową. 
Jest to jeden z moich ulubionych peelingów :) Bardzo polecam! :)


Ocena: 5/5 :)
Cena: około 6 zł :)
Dostępność: Drogerie Natura


A Wy używaliście już tego peelingu? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz