wtorek, 27 maja 2014

Korektor Antybakteryjny

Witajcie!

Chciałabym wam przedstawić recenzję mojego korektora antybakteryjnego  z Drogerii Natury. Nie ma on konkretnej firmy.





Jak widać ma on dwie 'buteleczki' z dwoma różnymi odcieniami kosmetyku. W jednej takie buteleczce znajduje się 4 ml korektora. Ma on również wygodne pędzelki. 




NATURAL LOOK jest jaśniejszy, dla mnie lepszy, ponieważ ma identyczny odcień jak moja cera. SUNNY LOOK jest troszkę ciemniejszy, najlepiej na lato kiedy troszkę słoneczko opali :) 




Od producenta: Skutecznie tuszuje wypryski i niedoskonałości skóry. Działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo. Wygładza, regeneruje naskórek. Szybko wysycha i dostosowuje się do koloru skóry. 

Według mnie ma on średnie krycie. Czasami zostawia troszkę widoczne plamy, więc nie dostosowuje się do skóry tak jak producent zapewniał.  Zależy ile kosmetyku się nałoży. Czy działa przeciwzapalnie? Niestety nie wiem, ponieważ mam skórę trądzikową i jestem podczas kuracji antybiotykowej, ponieważ żadne maści nie działały na moje wypryski. Nie zauważyłam także żeby wygładzał naskórek. Szczerze mówiąc, wiele korzyści z niego nie mam :)
Wątpię, żebym kupiła go po raz kolejny. 


Ocena: -3/5
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: Drogerie Natura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz