sobota, 31 maja 2014

Odświeżający krem nawilżający - Green Pharmacy

Witajcie! 

Dzisiaj mam wam do przedstawienia odświeżający krem nawilżający z GREEN PHARMACY, dla cery suchej i odwodnionej. 
Chodząc po Naturze szukałam jakiegoś kremu nawilżającego który by mnie zaciekawił :) W oczy rzucił mi się własnie ten, ponieważ nigdy o nim nie słyszałam, ani nie czytałam żadnych recenzji. Postanowiłam go wypróbować :) 





Znajduje się on w wygodnym, plastikowym słoiczku. Zawiera ekstrakt z nagietka, masło shea, olej makadamia i pentanol. Przyjemnie pachnie :) Jest dość gęsty. Wydaje się tłusty, ale taki nie jest. 





Co do działania. Rzeczywiście nawilża skórę, ale na niezbyt długo. Trzeba by było bardzo często aplikować go, aby był w pełni zadowalający, ale niestety jest to uciążliwe. Cera po wchłonięciu kremu jest gładka. Zapach czuć dość długo. Pisze, że ten krem jest odświeżający. Ja niezbyt odczułam tą świeżość. Zależało mi także żeby nie był drażniący, ponieważ mam cerę na twarzy suchą po walce z trądzikiem i nie lubię odczucia 'szczypania'. Niestety troszkę ją drażni. 

Ocena: 3/5
Cena: ja kupiłam w promocji za ok 7 zł
Dostępność: Drogerie Natura


A Wy spotkałyście się z tym kremem? :)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam tego kremu ale raczej się nie skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale nie kupię- potrzebuję uczucia świeżości na twarzy po zastosowaniu kremu;)

    OdpowiedzUsuń