sobota, 24 maja 2014

Odżywka z MARION

Hej! :)

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić odżywkę z Marion z olejkiem arganowym :) A wygląda ona tak: 





Jak widać jest w wygodnej buteleczce o pojemności 120 ml. Dużym plusem tej odżywki jest jej zapach. Pachnie cudownie, chociaż zapach nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Po regularnym stosowaniu producent zapewnia 7 efektów:
-przywraca piękny połysk
-regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
-ułatwia rozczesywanie i układanie
-wzmacnia i nawilża
-nadaje miękkości i elastyczność
-chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych 
-zapobiega puszeniu się włosów
 Po 2 tygodniach stosowania zauważyłam w niej zarówno plusy jak i minusy. Dużym plusem jest to ze ułatwia rozczesywanie oraz wygładza włosy. Zapobiega także puszeniu się ich. Nie zauważyłam żeby je regenerowała, a także wzmocniła. 

Ja tej odzywki używam po umyciu włosów, gdy są jeszcze wilgotne. Można także aplikować ją na suche włosy. Mimo wszystko POLECAM. :)


 Cena produktu: ja kupiłam za 7 zł bez promocji
Dostępność: Drogerie Natura
Ocena: 4/5


a wy co o niej sądzicie? :)


1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie regeneruje. Zastanawiałam się nad jej kupnem ale w końcu się nie zdecydowałam :).

    OdpowiedzUsuń