czwartek, 29 maja 2014

odżywka do włosów - GARNIER FRUCTIS GOODBYE DAMAGE

Witajcie! :)

U mnie dzisiaj nie za ładna pogoda, trochę pochmurno, że nawet z domu się nie chce wychodzić... 
No ale przejdźmy do rzeczy :) Chciałam wam przedstawić moją recenzję odzywki do włosów GARNIER FRUCTIS - GOODBYE DAMAGE. Jest ona do włosów bardzo zniszczonych z rozdwojonymi końcówkami. Z tej serii jest jeszcze szampon, maseczka oraz serum scalające końcówki. Używałam tylko szamponu i tej własnie odżywki. 




Formuła jest wzbogacona o Keraphyll i olejek z owoców armi, dzięki czemu szampon ma cudowny, świeży zapach. Jest to odżywka bardzo gęsta, do spłukiwania. Nie spływa z włosów. Jest to duży plus.






Po spłukaniu włosy są taką gładką taflą, nie są suche a wręcz przeciwnie. Bardzo dobrze się rozczesują oraz się nie puszą. Widać to już po pierwszym użyciu. Po 2 tygodniach stosowania można zauważyć, że są mocniejsze oraz mniej zniszczone. Końcówki się tak bardzo nie rozdwajają. 
Dla mnie jest to idealna odzywka. 


Ocena: 5/5
Cena: około 10-11 zł
Dostępność: ROOSMANN, ale podejrzewam, że w innych drogeriach również będzie 


A wy co o niej sądzicie? :)


1 komentarz: