środa, 28 maja 2014

Fluid z UNDER TWENTY

Hej!  :)


Moim najbardziej zaufanym kosmetykiem jest fluid z UNDER TWENTY ANTI ACNE. 




Ja używam najjaśniejszego odcienia czyli 01 (piaskowy). Jest on idealnie dobrany do mojej cery. Ma wygodną pompkę dzięki której bardzo dobrze aplikuje się kosmetyk. 




Ma on wiele plusów, tak jak zapewnia producent. Doskonale wyrównuje koloryt, tuszuje niedoskonałości i matuje cerę. Zostawia na niej delikatny, świeży zapach grejpfrutów.





 Po aplikacji nigdy nie zauważyłam efektu maski. Jest on wydajny i nie zasycha, nawet gdy nie jest zamknięty. Ma wygodne opakowanie, dzięki czemu możemy zabrać go wszędzie.Według mnie nie ma minusów. Używam go od ponad półtora roku. Wcześniej był w innych opakowaniach ale sam produkt się nie zmienił :) Nie znalazłam jeszcze lepszego fluidu od tego.


Ocena: 5/5 ! 
Cena: ok. 20 zł 
Dostępność:  ROOSMANN, podejrzewam że jest również w Naturze.


A wy używałyście tego fluidu? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz